MARKETING

Marketing moet pusherig en schreeuwerig zijn. Alleen dan zijn we zeker dat de anderen ons gezien en gehoord hebben. Toch?! Wat maken we het ons vaak onnodig moeilijk. Mijn advies? Kies een strategie die bij je past. En … keep it simple.
Mijn nieuwe marketingmethode baseert zich op eenvoud. Marketing moet een haalbare kaart blijven. Op basis van een uitgekiende basisstrategie deel je je visie en passie met je doelgroep via de juiste kanalen. Zo hoef je niet luid, luider, luidst te schreeuwen voor een blijvende klantenstroom. Na dit traject ga je meteen over tot actie en kun je een haalbare marketingmix toepassen.
MEER WETEN
brainstorm marketing

Indruk is geregistreerd dienstverlener van de KMO-portefeuille, hierdoor kan je gebruikmaken van subsidie tot wel 40% voor het gebruik van strategisch advies!

In een notendop

  • Je werkt 2 dagen aan je onderneming, samen met gelijkgestemde ondernemers.

  • Je doet inspiratie op voor je persoonlijk marketingplan en persoonlijke zichtbaarheidsstrategie.

  • Je maakt een blauwprint die je meteen kan toepassen in je zaak.

  • Je leert hoe je ook na het traject stappen kunt ondernemen en een herhaalde klantenstroom genereert.

Voor wie?

  • Voor solo-ondernemers, freelancers, kleine kmo’s, creatieve geesten,…

Praktisch

  • Voor wie: solo-ondernemers, freelancers, creatieve geesten …
    Duur: 2 dagen
    Groepssessie: In een kleine groep gelijkgestemde
    Datum: Start april
    Waar: Indruk, Peerderbaan 62B, 3910 Pelt

WIL JIJ SAMEN

Opvallen, in het oog springen, het verschil maken. Vergeet het perfecte plaatje. In deze snel veranderende wereld moet je eruit springen met een duidelijke visie en een rotsvast geloof in wat je doet, waarvoor je staat.
Je kwetsbaarheid, energie en authenticiteit zijn je kracht. Combineer ze met je kennis en talenten. Dan raak je doeltreffend het hoofd en hart van je doelgroep. En bouw je aan een relatie die veel verder gaat dan diensten of producten. Je blijft authentiek, altijd jezelf, uniek
EEN AFSPRAAK INPLANNEN

Let’s tell your story together.

WAT ANDEREN ZEGGEN

Dankzij een doorgedreven en gestructureerde bevraging, kwamen we samen tot de kernwaarden en doelstellingen van mijn bedrijf. Vanuit die kernwaarden werd de huisstijl ontworpen. Voor alle verdere marketingacties hebben we nu een stramien, zodat er qua stijl niet meer geïmproviseerd wordt. INDRUK zal de verdere marketingacties coördineren, zodat ik zeker ben van een samenhangend geheel en éénduidige boodschap. Ik was/ben zeer gecharmeerd van de gestructureerde-professionele en vooral persoonlijke aanpak van INDRUK!
Carl Van Gestel, Boekhoudkantoor
Door het traject te volgen zijn we dieper gaan nadenken over onze zaak. We weten nu beter waar we voor staan en hoe we dit kunnen communiceren naar onze doelgroep. Sanne heeft ons naast het traject veel waarde volle tips gegeven!
Kathleen Vandijck, De Hagendoorn