BRANDSTORY

Droom je ervan om te ondernemen op een manier die volledig bij je past? Dat je elke dag opnieuw kan doen wat je graag doet en wat je goed doet? Met opdrachten waarbij je je als een vis in het water voelt? Voor klanten die je vrijlaten en in je werk geloven? Dit traject helpt je om je droom te verwezenlijken.
De meeste ondernemers beseffen hoe belangrijk een eigen merkverhaal is. Toch vinden ze het moeilijk en weten ze niet goed waar te starten. Met een goede begeleiding, voldoende aanmoediging en een juist kader kan je gerust de sprong in het diepe wagen.
Met mijn methode vertrekken we vanuit jezelf. Zonder angst, want er kan niets mislukken als je jezelf bent. Na dit traject heb je een merkverhaal geknipt op jouw maat, een duidelijke visie, een glashelder doel en een klare focus.
MEER WETEN
Sanne Indruk merkstrategie

Indruk is geregistreerd dienstverlener van de KMO-portefeuille, hierdoor kan je gebruikmaken van subsidie tot wel 40% voor het gebruik van strategisch advies!

In een notendop

  • Je schrijft je eigen unieke merkverhaal uit.

  • Je start vanuit je persoonlijkheid, je waarden en je talenten.

  • Je werkt vanuit je kracht, zodat niemand om je heen kan.

  • Je leert ondernemen in functie van wat voor jou belangrijk is.

  • Je creëert een bedrijf dat helemaal klopt met wie je bent.

  • Je formuleert een duidelijke missie waarin je rotsvast gelooft.

  • Je verfijnt je doelgroep en je aanbod.

  • Je weet hoe je best communiceert met je doelgroep.

Voor wie?

  • Voor solo-ondernemers, freelancers, kleine kmo’s, creatieve geesten,…

Praktisch

  • Duur: 5 productieve dagen
    Nieuwe data in mei

    • Vrij-Zat 10-11 mei
    • Vrij-Zat 17-18 mei
    • Vrij 7 Juni

    Materiaal: werkboek, enthousiasme en een groepje gelijkgestemde ondernemers.
    Waar: Indruk, Peerderbaan 62B, 3910 Pelt

    Inschrijven kan tot 1 mei, via dit formulier. INSCHRIJVEN

  • Je kan dit traject betalen met de KMO-Portefeuille, zo geniet je van 40% voordeel!

WIL JIJ SAMEN

Sta je te springen om je passie te delen met de wereld, je verhaal te vertellen? Wil je het anders aanpakken, met een communicatiestrategie die écht bij je past? Ik ben je springplank.
EEN AFSPRAAK INPLANNEN

Let’s tell your brandstory together.

WAT ANDEREN ZEGGEN

Dankzij een doorgedreven en gestructureerde bevraging, kwamen we samen tot de kernwaarden en doelstellingen van mijn bedrijf. Vanuit die kernwaarden werd de huisstijl ontworpen. Voor alle verdere marketingacties hebben we nu een stramien, zodat er qua stijl niet meer geïmproviseerd wordt. INDRUK zal de verdere marketingacties coördineren, zodat ik zeker ben van een samenhangend geheel en éénduidige boodschap. Ik was/ben zeer gecharmeerd van de gestructureerde-professionele en vooral persoonlijke aanpak van INDRUK!
Carl Van Gestel, Boekhoudkantoor
Door het traject te volgen zijn we dieper gaan nadenken over onze zaak. We weten nu beter waar we voor staan en hoe we dit kunnen communiceren naar onze doelgroep. Sanne heeft ons naast het traject veel waarde volle tips gegeven!
Kathleen Vandijck, De Hagendoorn